vagentilldromhuset

2015-06-15
13:39:52

Helg i kärlekens tecken ❤️
Hej! 
Nu är denna helg över. En helg som verkligen har gått i kärlekens tecken. Uffes bror gifte sig med sin stora kärlek och dagen blev så bra som vi kunde hoppas på. Brudparet och gäster var nöjda med allt vad dagen hade att erbjuda 😃 

Efter en massa timmars förberedelser med bordsdekorationer, planering för dukning, inbjudningskort, placeringskort, handling och bakning av tårtor så blir det nu en vecka i lugnets tecken. Jag har blivit förkyld så nu ska jag kurera mig då det är svärmors födelsedag på torsdag, midsommar på fredag och syrrans födelsedag på söndag. Sen ska jag börja med planeringen av elsas 1-årskalas på riktigt! Gäster är inbjudna, men inte så mycket annat än så jag har att göra 😃

Här kommer några bilder från helgen
Min klänning som jag var väldigt nöjd med 

Bordsplacering

154 blommor till tårtorna

Dumlefluff

Hallonmousse 

Spacklad med grädde

Vit marsipan 




Och så dekorationerna


Dukning (saknas två kandelabrar) 

Lånade från syrrans insta

Brudparet

Lite varmt var det allt framåt natten


Kram 















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: