vagentilldromhuset

2015-08-06
16:51:36

Semester = renovering
Hej från grinigaste människan i stan! 

Uffe har just nu sin andra semestervecka. Han har en kvar medan jag börjar jobba på måndag. Vad har vi gjort då? Uffe har renoverat och jag har tagit hand om Elsa. Annars ingenting, bitter? Jag? Näe vaddå då! Vi skulle åkt iväg och bott på hotell, bara för att komma iväg. Har vi gjort det? Ska vi göra det? Näe, varför göra något annat än att renovera 😤 Så sjukt deprimerande! Varje gång jag frågat något eller sagt: kan man inte göra sådär? Så får jag svaret: näe det kan man inte, eller ja man kan men inte här! Nu ska jag inte säga något mer alls! 

Usch där blev det lite gnäll men så blir det ibland. Här kommer lite bilder från nya golvet i hallen





Så himla skönt att ha golv i hela hallen. Till vänster på den nedersta bilden varvet tidigare ett stort rektangulärt hål som Uffe sågat upp och som varit så i ett par år! Men nu är golvet helt! 

I elsas rum är det nästan helt klart men det står en såg mitt i rummet så ni får vänta med bilder därifrån. 

Kram 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: