vagentilldromhuset

2015-07-17
17:51:52

Diet = dåligt humör
Hej! 

Alltså det här med pulverdiet...urk! Mitt humör är i botten, har inget tålamod och är allmänt grinig. Igår var det min födelsedag och Uffe jobbade så jag passade på att plocka, städa och tvätta lite medan Elsa sov. Torkade av bänkarna i köket och köket såg fint ut. Uffe kommer hem och vi åker ner till Finspång och körde minigolf med familjen. Sen åkte vi hem och Uffe skulle laga mat åt honom och Elsa, jag vill inte när jag ändå inte får äta. Han gjorde biffar och det var stekflott över hela spisen och några stänk på bänkarna. Och han lät det vara!!!!! Jag blev helt galen men fick bita mig i tungan för att inte börja skrika åt honom. Jösses vad jag vill äta riktig mat så jag får må bra snart. 

Jaja, lite fler bilder från renoveringen. Elen är dragen och gipsskivor har kommit upp på väggarna 
Nu börjar man kunna se hur lilla korridoren blir. 

Från dörröppningen till hennes rum

Från fönstret mot hallen




Vi får se hur mycket Uffe hinner denna helg!

Kram 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: