vagentilldromhuset

2015-06-29
14:26:35

Eftermiddagslur
Hej! 
Nu sover Elsa i vagnen på altanen
Själv ligger jag i soffan på altanen
Skulle egentligen behöva sätta fart med lite bestyr inomhus nu när hon ändå sover! Det tar jag tag i när jag gjort klart blogginlägget! 

Lovade renoveringsbilder så här kommer de: 
Stommen till en av de nya väggarna börjar ta form

Börjar bli en vägg

Väggen är på plats 
(Måste fixa en lampa in till nya Hallström, blir lite mörkt) 

Här ska Elsas dörr vara 
(Undrar vad arga snickarn hade sagt om röran?) 

Fönstret är igenbyggt

Dörren inifrån hennes rum

Här blir det nog fondvägg 

Det var allt för denna gång! 

Bäst att sätta igång med alla måsten! Först ska jag nog göra en lista som jag bara kan bocka av! Älskar listor! 

Kram 








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: