vagentilldromhuset

2015-11-17
14:20:07

Projekt dockhus
Hej! 
Idag har jag påbörjat mitt efterlängtade projekt. Har aldrig haft tiden riktigt, syrran och jag började för många år sedan men vi blev inte klara och sen rann det ut i sanden. Men nu går jag gipsad och på kryckor så då har jag bestämt mig för att komma igång. 

Idag tog Uffe upp mitt och syrrans gamla dockskåp från källaren. Blev att först tvätta av det, det var så sjukt dammigt. Innan dess fotade jag det med systemkameran. Fotade hela och varje rum för sig. Tyvärr inte med mobilen så ni får hålla till godo med en helhetsbild 
Det är de två blå och det gröna rummet/n som blivit tapetserade tidigare och golvet i det stora rummet högst upp har vi lagt nytt, men det blev en massa blåsor i så det måste jag göra om. 
Idag har det alltså tvättats och sen har jag målat fasaden på kortsidorna en gång,
blir nog några tusen gånger till, eller vad tror ni? 😃 

Kram 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: