vagentilldromhuset

2015-06-30
21:55:46

De första fyra...
Hej! 

Igår, precis en vecka innan sin ettårsdag, tog hon sina första stapplande steg. Wohooo! Stolt mamma och pappa och glad tjeja 
Bilden är tagen efteråt, hon höll inte i någon av oss när hon gick 😃

Idag har det varit en gnällig dag! Jösses! Jag har bara sovit ca 2,5 timmar pga av att mitt knä gjorde så galet ont i natt. Var helt gråtfärdig. Sen bökade Elsa en del fram till 02 ungefär! Men men imorgon ska jag lämna henne hos mormor och morfar i stugan ett par timmar så jag kan få städa huset! Blir ju inte mycket gjort om dagarna när hon bara vill vara nära! 

Lite pyssel till kalaset
Det blev så himla bra, det färdiga resultatet får ni se en annan gång 😊

Kram 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: