vagentilldromhuset

2014-05-18
16:33:59

Söndag, söndag, söndag
Hejsan!

Den här veckan har det varit jobb hela veckan! För första gången på länge. Nu är det bara EN hel vecka kvar, sen en tredagars och sen en fyradagars och sen avslutningsveckan. Det betyder fyra veckor till sommarlov. Känns helt galet, vart tog vårterminen vägen? 

I fredags hämtade vi hem vagnen, så sjukt nöjd är jag. Hoppas bebis oxå blir det
Den är ganska hög så när sittdelen är framåtvänd kan man använda den som stol till barnet! 


Helgen har spenderats på bl.a. Ullared! Vi var där igår och handlade en hel del saker till bebis, kan säga att det inte bara är vi som ska ha barn till sommaren! Det var många magar i vädret som man inte skulle krocka med! 

Idag har jag som vanligt tvättat! Kunde hänga det mesta ute innan det började droppa från himmelen. Jag var nere i Finspång hos syster och Nilo! Lämnade lite grejer som inhandlades i lördags. Sen hem och stryka, vika och lägga in tvätt. Ska även plocka i ordning på sakerna vi köpte igår, just nu står allt på vardagsrumsgolvet! 

Ligger just nu i badet och inser att jag nog inte kommer att ta mig ut härifrån 😳 badkaret är både djupt och smalt, inte bra för en tjockis som jag 😃

Uffe spacklar väggarna i sovrummet, men snart tar vi kväll och bara tar det lugnt! 

Kram kram 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: