vagentilldromhuset

2014-06-29
10:41:31

Väntan
Hejsan! 
Nu när vi fått ordning på allt, jaja bb-väskan är inte packad, men annars så känns det som att den lille får komma nuuu! Innan har jag inte känt så, men nu är mitt huvud på rätt plats igen 😃 Huset är städat, tvätten är tvättad, sovrummet är klart och jag funderar på att bädda i vagnen oxå! Enligt appen i telefonen så har vi 17 dagar kvar till BF. På torsdag ska vi till BB och göra ett ultraljud för att mäta fostervattnet och om det är ok så fortlöper graviditeten som den ska och är det för lite blir vi flyttade till förlossningen och igångsättning. Jag vill helst inte bli igångsatt så det göööör ju inget om den vill komma redan nu 😊

Men som de säger: den som väntar på nått gott väntar aldrig gör länge!!! Eller???

Kram 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: