vagentilldromhuset

2014-07-29
20:15:38

Elsa, vår älskade lilla ängel ❤️
Hej! 

Nu har vi varit föräldrar i 23 dagar, men det känns som mycket längre. Inte för att det har varit jobbigt utan för att det känns som hon är så självklar. Det är henne vi har väntat på i alla år. Det är henne jag har fällt så många tårar för och det är henne vi har längtat efter i alla år! 

Den 6 juli kl 15.19 kom hon och jag har nog aldrig känt en sån stark kärlek för någon. 
Bara några minuter efter att hon kommit ut. Och ja, det är som alla säger: så fort hon är ute försvinner all smärta och mitt illamående var som bortblåst. Häftigt!  Jag tänkte direkt efter att jag kan skaffa några till 😃

Vårt hjärta fick gulsot och behövde sola det var nog det jobbigaste! Hon låg o baljan och vi kunde inte vara så nära som man vill i början 
Det blev många dagar på sjukhus, inte pga henne men mitt blodtryck ville inte gå ner 😡

Men nu är vi hemma och vi håller på att smälta bort i värmen, hoppas på svalare väder väldigt snart!!! 

Nu ska vi ta och äta lite tycker den lilla

Kram! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: