vagentilldromhuset

2014-08-18
09:36:10

Ojojoj...
Hej!
Vilken dag det blev igår! Vår lilla tjeja ville bara sova om hon låg i famnen hos antingen mig eller sin far, men helst hos pappa såklart! 
Såhär såg det ut hela dagen igår. Ja, när hon inte skrek förstås 😜 

Mitt mål igår var att tvätta upp all tvätt så jag började men fick avbryta efter en maskin. Stopp i avloppet IGEN! Det var ju hela tre månader sen slambilen var här och spolade och tömde tankarna och tog 4500kr för det 😳

Idag ska Uffe ringa efter en spolning. Nu blir det att prioritera om renoveringarna. Istället för panel och sovrummen på övervåningen börjar vi med att byta ut de sista stammarna ut till brunnen. Så nu ska det bilas upp golv i källaren. Men först ska vi rensa ur källaren helt och hållet...och det är välbehövligt!!! 

Så nu är jag super peppad att sätta igång och rensa i källaren! Men det är ju inte superlätt med en liten som bara vill vara nära. Vi går kanske ta och testa bärselen 😊

Kram kram 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: