vagentilldromhuset

2014-04-14
16:55:42

Påsklov
Hejsan!
 
Idag började mitt påsklov! Jag har gjort några ärenden idag. Tog en sväng till biblioteket och lånade en bok med några sagor i. Boken kommer att vara grunden i min PIM 3:a. Sen var jag på Inission och lämnade grejer från Oriflame och så skulle jag köpa tyg på Ah:s men jag fattade inte vart jag skulle då det stod att butiken upphört från och med 28/3. Jaja, det får väl kanske bli att köpa ett babynest istället (om vi ska ha något). Sen blev det en lunch med syrran och Nicke. Nu är jag hemma igen sen en tid och passade på att fotografera det uppbrutna golvet i vårt nya sovrum, så här ser det ut nu!
 
Hälften är borta iaf =) Igår beställde Uffe golvspån, slang och plåtar till golvvärmen. Förhoppningsvis får vi hem grejerna till helgen så att vi/Uffe kan fortsätta.
 
 
Jag fick hem ett nytt nagellack från Oriflame. Färgen var inte riktigt som jag trodde, men den funkar =) 
 
 
 
Just det! Fick en jättefin blomma av Soffe, Adde och Hugo när de var här förra helgen, och vet ni vad? Den lever fortfarande här är den =)
 
 
Nu ska jag avnjuta denna och så kanske spela nått beroendeframkallande spel på fönen.
  Ha en fin dag!
 
Kram kram
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: