vagentilldromhuset

2014-04-18
09:54:08

Lååångfredag
God morgon! 

Jag började min morgon som vanligt med att hänga över kräk-hinken! Det har jag gjort i 20 veckor nu så jag börjar faktiskt bli van 😳 Kul för er att läsa om detta, haha!  Sen blev det lite frukost och nu sitter jag i soffan och bloggar till er. Uffe sågar golvet på övervåningen och då ska han dra bort spikarna, kul... 

Jag har tagit lite bilder till min pim:3a så jag ska se till att få in dom i datorn. I eftermiddag blir det påskmat hos mor och far. 

Igår eftermiddag kom familjen B och vi hade en mysig kväll. Kortspel blev det och tyvärr vann Uffe!!!!! Fattar det inte, han brukar alltid förlora 😔 Tack fina ni för en härlig kväll! 
Denna fina fick vi av dem ❤️

Denna ska Nilo få!! 

Igår var pappa och jag i Ljungsbro och jag kom hem med den här

Glad påsk på er 🐣







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: