vagentilldromhuset

2014-04-16
12:41:43

Billigt VVS!
Hejsan! 

Idag kom en leverans från billigt VVS! Uffes projekt under påsken är golvet i sovrummet. 
Han vet hur man roar sig, mannen min 😃

Själv har jag tvättat det sista som ligger i torktumlaren och väntar på att bli struket. Pga att jag har ont så kom jag igår på att jag kunde sitta och stryka, gick faktiskt riktigt bra! 
Vad gör man inte för att slippa ha ont! 

Jag putsade även fönster, speglar, glasbord och glashyllorna i kylen på förmiddagen! Min nya investering är den bästa! Rekommenderar den till alla 😃👍
Förstår inte hur jag kunnat klara mig utan! 

Har även fixat smuldegen till morgondagens päronpaj, mums! Nu blir det att ta tag i den sista strykningen, plocka lite och i eftermiddag när Uffe kommer hem hjälps vi åt med dammsugningen 😃

Ha en fin dag allesammans 🌞❤️

Kram kram 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: