vagentilldromhuset

2013-05-19
09:20:41

Pingsthelg
Hejsan!
 
Det är visst pingsthelg denna vecka, hade ingen aning. Sen annandags pingst togs bort som röd dag är denna helg som vilken annan helg som helst.
 
Nu är det inte många dagar kvar till sommarlov. Skönt! Jag kommer visserligen inte ha ett helt sommalov i år, men nästa år ja, då får även jag vara ledig =) Jag kommer iaf vara ledig minst 5 veckor, kanske 6 om det går att lösa ;) Ska kolla upp det i veckan.
 
Imorgon är det dags för vårruset! Det blir inget spring för mig i år, bara gå. Men det ska bli roligt och jag hoppas att regnet har lagt sig tills i morgonkväll.
 
Idag vill jag nog testa cykeln ner till finspång, men vi får se om det blir det eller en promenad.
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: