vagentilldromhuset

2013-05-10
16:48:34

långledig
Hej!
 
Hoppas att ni precis som jag har fått lite långledigt över kristihimmelfärdshelgen. Jag började ledigheten (igår) med en promenad som även resulterade i några löpsteg! Jag har inte sprungit på säkert 15 år, har alltid hatat att springa. Men igår kände jag mig stark och var tvungen att testa mig lite och det gick ju! Det var inga långa sträckor jag sprang men ändå. Var lite sugen på att testa idag igen, men valde gymmet och ett rejält styrkepass istället. Tungt och segt var det men det gick ändå. Imorgon blir det en promenad och vem vet, kanske några löpsteg till =)
 
I onsdags var kusin-vitamin här med familj och vi grillade lite, eller ja, JAG grillade, ingen ville göra mig sällskap ute i regnet...förstår inte det ;) Trevligt var det iaf som alltid och mysigt att få gosa lite med Svea oxå, utan att hon skrek när jag höll i henne!  Imorgon blir det grill hos goa vänner och det ser jag verkligen fram emot, saknar dem så! <3
 
 
Avslutar med en bild på en tårta jag gjorde till Soffe!
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: