vagentilldromhuset

2013-03-19
08:26:13

vad är detta?
Hejsan!
 
NU SKA jag gnälla! Vad är detta för väder?? Jag är så trött på denna snö och denna kyla! Det snöar och yr ute och jag blir TOKIG!! Nu hade vägarna ute hos oss blivit helt snö och isfria och det var lätt att vara ute och promenera, men nu ska broddarna på igen, fy f**n säger jag bara!!
 
Vill inte ha det så här
 
Vill ha det såhär
 
Så nu har jag gnällt och nu släpper jag det!
 
Gårdagen spenderades på jobbet och i Mjölby. Jag jobbade från kl 07.00-22.45. Först min vanliga arbetstid och sen åkte vi till Mjölby för att gå på föreläsning om kollegialt lärande. Var det intressant? Nja, det gav inte så mycket tyvärr, men vi hade väldigt trevligt på vägen till och från med alla kollegor =)
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: