vagentilldromhuset

2013-03-24
10:20:00

Härliga söndag
Hej!
 
Söndag, solen skiner, wihooo!! Jag bakar chokladbottnar till tårtorna nästa vecka. Men tänkte även ta en promenad i solen. Igår gick jag på en promenad som skulle vara på 100 minuter. Har en runda som i innan jul tog 95 minuter så jag tänkte att den skulle bli bra igår, men då visade sig att den bara tog 80 minuter!! Nu var det iafs barmark och jag behövde inte ha på mig tjocka överdragsbyxor och en tjock varseljacka. Hade enbart vanliga träningsbyxor och en softshelljacka! Underbart skönt att man slipper alla dessa tjocka kläder på promenaderna nu. Men det kanske var så att min kondition har blivit lite bättre och det bådar ju gott inför den 20 maj då jag ska ta mig runt vårruset. Jag och fem av mina arbetskompisar har anmält oss till detta jippo. Kul ska det bli, men i år har jag inga tankar på att springa, det får i så fall bli nästa år. Med tanke på att jag har ett knä som inte är som det ska och dessutom en fotled som är i ännu sämre skick så tar jag det lite lugnt i år då jag fortfarande väger väldigt mycket.
 
 
 
 
Annars idag så bjuder väl denna söndag på lite tvätt, dammsugning, handling (inför imorgon då syster och kompis kommer) och så lite slapp framför nån film kanske =)
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: