vagentilldromhuset

2013-03-17
09:08:06

beställa
Hejsan!
 
Vad händer nu då?? Två inlägg på två dagar?? Japp, passar på att slänga in ett inlägg idag oxå. Jag väntar just nu på att min kära man ska vakna så jag kan börja städa och tvätta. Tvätta skulle jag ju kunna göra, men HANS tvätt ligger INTE i tvättkorgen ;)  Så jag får snällt vänta. Jag ska även gå ut på en stavångspromenad idag oxå. Ska bli skönt att få röra lite på mig idag oxå, jag har sån j***a träningsvärk. Man kan ju tycka att jag har tränat ett tag nu och att träningsvärken borde ge med sig, men eftersom jag varje gång kör olika övningar med högre vikter så kommer träningsvärken som en räkning i brevlådan. Och det är ju faktiskt lite skönt oxå, då känner man att man har gjort nått.
 
Jag vill beställa VÅR nu!! Jag har sett nån artikel om att det trots snö och kyla är vår, men så känns det inte! Jag vill ha en massa sol och värme! Men rubriken syftar egentligen på att jag ska beställa grejer till 4 tårtor som jag har fått på beställning. Igår låg jag och funderade på hur de skulle se ut. Beställaren hade några idéer om att ha med namn och datum, men sen fick jag gärna dekorera med blommor eller så, men jag har fått lite andra idéer ;) Ska bli kul att se om det blir som jag vill =)
 
Nu ska jag nog börja skramla lite med grejer så att Uffe vaknar, kl är ju förbövelen 10 över 9 ;)
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: