vagentilldromhuset

2013-07-02
09:10:00

Kolmården
 
Hej!
 
Jag fick panik i morse! Hade satt klockan på 07.00 och jag vaknade 07.52??? Vad hände? Gillar inte sånt, men jag behövde det antagligen.
 
Efter mycket om och men fick Uffe luft i däcken på min cykel så idag ska jag cykla ner till Finspång och handla lite, i morgon blir det cykel ner till träningen. Idag kommer min fina vän Ingela till mig och hämtar lite dumlekakor som hon har beställt.
 
I lördags var vi hela familjen på Kolmården! Älskar att vara där, så mysigt att gå runt och se alla imponerande djur.
 
 Nilo hängde i morfars trygga famn
 
Sjukt söta griskultingar...vill haaaa
Nilo gillade att klappa getterna
Med det stora objektivet fick jag en bra bild på snöleoparden
 
 Nilo fick en liten tiger av mormor och morfar, mysigt! Och bara så ni vet så har jag den finaste systersonen som man kan få! Älskar den här killen så det gör ont i hjärtat, skulle göra allt för honom!
 
Hur häftiga är inte de här katterna då?! Så galet stora, men jag skulle nog vilja ha en sån också ;)
 
grrrrrr...
en lavett från den tassen vill jag inte ha
en delfin vill jag också ha
en tur i denna blev det ox, men jag kan säga att jag var lite skakig vid vissa höjningar
bild från gondolen, en giraff om ni undrade ;)
 
Näe, nu ska jag fixa te mig lite och ta cykeln till Finspång, hur lång tid kan det ta?? Inte mer en en timme, eller??
 
Får se.
 
Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Losan

En riktigt härlig dag!!
Och din systerson älskar dig mer än mest <3

Svar: =)
Linda None

2013-07-02 @ 18:52:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: