vagentilldromhuset

2013-07-04
10:10:17

första semesterveckan
Hejsan!
 
Dagarna rullar på och jag mår bra! Idag är det torsdag och jag har min fjärde semesterdag!
 
I måndags blev det en tripp till gymmet, i tisdags tog jag cykeln till Finspång och tillbaka! Skrev på fb att jag hade cyklat 19.76 km men det stämde ju inte =) det var ju 29.76 km. Igår blev det en vilodag då jag hade finaste Nilo här på besök hela dagen. Vi lekte och lekte och hade lite mys efter hans nap-time =) Idag tag jag en tripp ner till gymmet igen, men kroppen var inte riktigt i fas. Trött som ett as och seg som attans i kroppen, men jag gjorde ett pass och det var skönt! Imorgon ska jag på promenad med Hanna K, en mil står på schemat, underbart! Och vi får lite tid att prata av oss, sånt behövs!
 
Jag var och testade BH för ett tag sedan. De hade inte allt hemma eftersom de väntade på leverans! Nu har det gått typ tre veckor och min BH har fortfarande inte kommit! Leverantören har lovat en present för besväret, hoppas på en fiiin present! Jag hoppas också att den kommer nästa vecka, men vi får väl se!
 
 
Detta citat funkade inte riktigt på mig i morse ;)
 
Nu ska jag ta tag i disken! Ha en bra dag!
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: