vagentilldromhuset

2013-01-27
16:10:00

Shopping
Hej på dig!
Hoppas att du haft en fin helg och att söndagen fortsätter vara fin! Min helg har varit fantastisk. I fredags fick vi storhandlingen gjord och det är alltid skönt. Kundvagnen ser ju lite annorlunda ut nuförtiden. Mycket kött och grönsaker. Det enda onyttiga vi köpte var dumlekolor och noblesse som jag ska ha till dumlekakor som Anna och Susanne har beställt (alltså inte mitt) =) Det känns faktiskt bra att handla nu!! Efter handlingen var det hem och packa upp samt kolla på Hypnotisören. Jag hade såååå höga förväntningar men efter att ha läst boken blev jag så besviken =( Det är ju oftast så man känner när man läst boken, men jag hade hört så mycket bra om filmen, men men!!
 
Lördagen spenderade vi med att shoppa trosor åt mig, mina har blivit för STOOORA =) så jäkla nice!! Men då hittade jag även några tröjor
En blå enkel tröja
 
Ett rosa linne
 
Lite döskalle i paljetter
 
Ett kors på en svart tröja
 
Det är ju egentligen inget särskilt med dessa tröjor... eller???     JOOOOO, alla tröjor är i storlek L inte XL eller XXL. Wihooooo!!!! Gillart massor
 
 
Ska även passa på att visa vad jag köpte till Nilo och mig innan vi åkte till Branäs
 
En tuff batman-body
Med tryck cape (stavning)
 
Nu ska jag se om jag ska göra nått vettigt, typ vika tvätt och hänga ny =)
 
Kram på dig!
 
 

Kommentarer:
#1: hella

KUL!!!! Härligt att du redan börjat märka skillnad på både vågen och kläderna! :D
själv står jag stilla och mesar

HEJJA!!! :D

Svar: Tack Hella!! Ja, det börjar märkas och det är underbart =)
Linda None

2013-01-27 @ 21:58:38
#2: losan

Du är så himla duktig syrran!! Vet många som blivit inspirerade av dig och ditt nya liv! Sjukt roligt att köpa kläder i mindre storlek!!!

Svar: Tack syrran!! Jag hoppas att jag kan inspirera andra =) Krya på er nu!
Linda None

2013-01-28 @ 16:21:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: