vagentilldromhuset

2013-01-13
09:55:43

13 januari 2013
Söndag och jag är sååå trött! Jag vill inte sova för länge på söndagar då jag måste somna på kvällen och det är jobb på måndag! Sen har jag nån förkylning på gång, är täppt i ena näsborren. Inte så konstigt kanske då Uffe har varit förkyld och nu även åkt på lungnflammation. Han är på bättringsvägen tack och lov!!
 
Jag har haft en bra vecka, lite seg, men den har verkligen haft sina upplyftande ögonblick. I måndags var jag hemma hos Hanna K en stund och vi fick prata av oss lite, alltid underbart =) Fredagen spenderade jag några timmar med kusin Eva! Det var oxå helt underbart och vi fixade en stående dejt dag, bra!! I går var jag med syrran, syrrans kille och Hanna W i stan. Vi handlade lite, jag köpte skidkläder till Uffe och vantar till både honom och mig, två scarfar till mig och en Batman-body till Nilo och lite kläder till den senaste familjemedlemmen på Uffes sida som kom i onsdags! Jag ska ta lite bilder och visa er sen.
 
Idag ska jag ta tag i tvätten och kanske röja av lite hemma. Änsålänge har jag bara ätit ett ägg, kollat facebook, läst lite bloggar och själv bloggat lite! SÅ det börjar väl bli dags att ta tag i dagen. Kanske ska ut och gå en sväng oxå!
 
Hoppas att ni får en fin söndag! Jag bjuder på en bild på min fina systerson
 
Killen går ju själv nu för tiden, duktiga Nilo!!
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: