vagentilldromhuset

2013-02-02
16:57:00

udda tårtbeställning =)
God Lördag!
 
Nu har jag varit på IKEA med mamma och syster och tittat på kök. Vi ska rita upp köket hemifrån och se hur det blir (mammas och pappas alltså).
 
Håller på med dopkort till vår lilla guddotter som döps om en vecka och hittade den perfekta dikten. Imorgon ska det handlas doppresent och födelsedagspresent til pappsen som fyller i veckan! Måste kolla med honom om han skulle ha nån tårta?!?!
 
Min kära kusin Jonna
som fyller 15 på lördag om en vecka har beställt två tårtor av mig. Denna damen är såå sjuk ;) Hon har beställt en hammarby-tårta och ... håll i er ... en bajstårta ......JA; ni läste rätt!! En chokladtårta med en bajsklutt på, som hon ska bjuda sina vänner på =)))) Så jäkla rolig hon är! JAg LOVAR att jag ska ta bilder på båda och lägga upp så ni får se dem!!!!
 
Nu ska jag fortsätta med nått, vad som helst! gärna nått långvarigt, typ städa så jag slipper se melodifestivalen som börjar idag! Tror jag ska dammsuga när det börjar så att Uffe blir toookig ;)
 
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: