vagentilldromhuset

2013-02-14
10:41:55

Sjuk
Halleloj!
 
Hoppas att du klarat dig mot alla sjukdomar som går nu i Vabruari. Själv åkte jag dit i måndags. Jag mådde bra på jobbet, men när jag skulle åka hem kände jag mig så trött. Kunde knappt hålla ögonen öppna på vägen hem (jag körde) väl hemma somnade jag i soffan. Kl 19 skulle jag köra zumba och jag åkte faktiskt iväg, trots att kroppen skrek neeeej!!! Jag är glad att jag gjorde det, det var så jäkla roligt men direkt efter kände jag av halsen =( Och så har jag varit hemma från jobbet sen dess! Jag ska jobba imorgon.
 
Zumba! Ja, ni, jag trodde inte att jag skulle orka eller hänga med, men det gjorde jag! Jag tackade instruktören efter passet och berättade att det var min första gång och hon blev chockad =) Hon trodde jag hade gjort det länge! Tack till Linedancen som hjälpte mig lite med koordinationen! Sjukt kul var det iaf och jag hoppas att jag får fler zumba-pass på mitt träningsschema! Nu längtar jag tills förkylningen lägger sig så jag kan komma igång igen =) Det är ju så roligt att träna och det är så skönt att känna så!! Tänk när snön försvinner och solen skiner, fåglarna kvittrar och träningsskorna på och bra musik i öronen och sen bara njuta av en massa promenader, jag lääängtar!!!
 
Vi var på dop i lördags, min "syster"-dotter döptes och det var så fint!! Jag skulle läsa en text som blev lite för känslig så många tårar blev det! Men men nu är det gjort! Nu har hon fått sitt namn och vi har fått vårt fjärde (tredje flr mig) gudbarn. Underbart!
 
Det är så svårt att lägga ut bilder, har så många fina på Anna, Sussa, Svea och oss men jag vet inte om de vill att jag ska lägga ut några här så ni får hålla tillgodo med dessa så länge
 
Detta fick Svea och Losan med familj och oss! Både syrran och jag vill leka med detta NUUUUU =)
 
Detta fick hon av mig och Uffe!
 
Nilo var såklart med med sin mamma och pappa. Visst är han fin den här killen <3 Hans mamma oxå såklart
 
På väg in! Jag var så sjukt nervös!
 
Vilket presentbord!! Hon är inget bortskämd denna lilla tjeja
 
Så här såg det ut när allt var öppnat =)
 
Och så till nått helt annat!! Idag fick jag ett mail från min chef att jag har gått vidare i jobbsatsningen! Jag ska på anställningsintervju och göra ett arbetsprov om två veckor! Ojojoj, jag har ALDRIG varit på en anställningsintervju ALDRIG!! Hur ska detta gå??? Vilka frågor kan dyka upp?? Jag vet att rektorn (min chef) och min (blivande?) mentor ska vara med, men vilka mer ska vara med?? Ahhh, jag stressad, nähe!! =/ Imorgon ska jag  passa på att prata med hon som kan komma bli min mentor, vi jobbar ju ganska nära varandra nu så jag ska passa på att pumpa henne på en massa information ;)
 
Så nu år det bara att hålla tummarna att detta oxå går vägen!!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: