vagentilldromhuset

2013-02-17
10:15:41

något att se fram emot
God förmiddag!
 
Min förkylning håller i sig, så det blir att ta det lugnt idag och sen börjar jag träna imorgon, zumba står på schemat. Jag spenderar dagen hemma och i tvättstugan. Ska ta och plocka lite i sovrum nr2 på övervåningen idag. Måste se om jag kan hitta mina förebilder på mig själv som jag tog förra året, skulle vara roligt att ha och jämföra. Ska nog ta nya bilder med jämna mellanrum och se om man kan se skillnaden.
 
På eftermiddagen kommer syrran med familj och ska förvara lite av Nilos gamla grejer hos oss på vinden. Vi använder inte vinden idag och kommer inte göra det på några år så när det väl är dags att använda den får de nog köpa ett större hus ;)
 
Igår tog jag ner julgardinerna på nedervåningen och idag försvinner de på övervåningen! Fattar ni 17 februari och NU plockar jag ner dem!! Ja, så här sent brukar jag INTE plocka ner dem de brukar fösvinna med resten av julsakerna =)
 
Nu har vi äntligen något att se fram emot!! Resan är bokad och den bär av till Rhodos =) Så jäkla skönt att ha något att längta efter!
 
nu ska jag ta tag i dagen
 
Kram
 
 

Kommentar:
#1: losan

Bra idé med bilderna. Jag och många fler ser ju skillnad redan nu. Men du behöver kanske bilderna för att faktiskt se. Och det är ju extra kul med bildbevis på allt slit man lagt ner=)

Haha ja men vi bara lånar lite plats. Får hyra ett extra förråd sen när ni ska fixa vinden;)

Svar: Ja, men jag hittade de inte så det fick bli lite nya bilder =)
Linda None

2013-02-19 @ 22:28:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: