vagentilldromhuset

2013-02-23
15:40:35

bilderna
Hejsan!
 
Bilderna jag skrev om sist har jag inte hittat =( Lite tråkigt, men jag ska kolla på ett ställe till som jag kom på precis nu när jag började skriva =)
 
Jag har tagit lite nya, men de lägger jag inte ut än, måste ha nått att jämföra med.
 
Uffe har dragit till Leksand för att kolla på hockey, jag unnar honom alla dessa "kill"-grejer. Han behöver komma iväg och göra nått med sina kompisar. Det känns som att det bara är jag som gör saker hela tiden, men nu har han börjat komma iväg lite och det är han så värd min älskade make. Själv har jag spenderat dagen i köket, två tårtbottnar gjorda och några dumlekakor och imorgon blir det mera bakning.
 
Var hos PT i går och jag bad om att få träningsvärk i armar och axlar, så sjuk i huvudet är jag, och gissa hur mina armar känns idag?? JAg kan inte räta ut dom, man får vad man önskar hos PT´n...ska aldrig mer önska mig något hos henne ;)
 
Nu ska jag vara så osvensk som man bara kan bli (är ju iofs bara 25% svensk, resten finsk och dansk)
 
 
Tur att det syns lite iaf när man har så här ont =)
 
Kram
 
 
 

Kommentarer:
#1: hella

Snyggt jobbat! Fan jag har tränat hur länge som helst och har inte fått sånna muskler! HÄRLIGT! :D

Svar: =) Det känns ju lite roligt att det börjat synas lite!
Linda None

2013-02-24 @ 21:40:58
#2: losan

Satan vilka muskler!=) du kan väl dela med dig till klena syrran!!!

Svar: Nja, vet inte om jag vill bli av med dom nu när jag äntligen har fått några ;)
Linda None

2013-02-24 @ 22:09:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: