vagentilldromhuset

2013-02-01
15:04:00

äntligen fredag
Hallå!
 
Vilken vecka det har varit! En massa sjuka på jobbet, själv har jag inte mått bra heller. Till råga på allt vrickade jag såklart foten i onsdags, heja mig!!
 
MEN idag är det det äntligen fredag och nu ska jag njuta av helgen!
 
Slutade kl 13 idag och sen blev det lite massage. Benen fick sig en omgång, de är rätt möra efter all träning. Nu har jag dock legat på latsidan när det gäller träningen. Kroppen har sagt ifrån totalt och jag har faktiskt lyssnat på den. Men i helgen ska jag försöka mig på en kort och lätt promenad och känna efter om foten håller. Bokade om min PT-tid tills på tisdag och det känns super, ska bli skönt att bli lite peppad och få lite nya krafter efter denna träningsdvala!
 
Imorgon ska jag och syrran ta med päronen och kolla på kök (till päronen). Jag ska nog köpa en gardinstång till hallen på övervåningen, eller så väntar jag eftersom det ska tapetseras om, får se hur jag gör!
 
Måste ju även berätta att jag (som de allra flesta kvinnor i Sverige) har läst E.L: James första bok Femtio nyanser av honom. Vad ska jag säga om den, ojojoj!! Mycket tantsnusk, men jag blev helt betagen av den där Mr Grey. Sjukt egentligen, men jag måste nog även läsa den andra och tredje boken.
 
 
Japp, så får det bli! Imorgon ska de införskaffas och börjas läsas.
 
Ha en underbar helg
 
Kram
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: