vagentilldromhuset

2013-04-14
10:20:25

varmare väder
Hej!
 
Det blir varmare och varmar, hur underbart är inte det. Jo, det kommer en del regn, men det är ju bara bra eftersom snön försvinner. Då kan jag ju börja använda min nya vårjacka =)
 
Jag var ute och gick i går. 9.5 km blev det! Hade tänkt att gå kortare, men blev lite pushad när jag tänkte att det faktiskt inte är så långt kvar till mitt stora delmål som är -20 kg. Innan dess har jag ett mindre delmål och till dess är det bara 1.3kg kvar =) Jag har haft små delmål under hela tiden och det har gått, även om det gått långsamt, men jag tror att det blir lättare att fortsätta och min hjärna hänger med i förvandlingarna och det känns underbart.
 
Igår när jag skulle ut och gå hänge regnet i luften så jag tog på mig mina regnkläder som jag köpte i augusti förra året. Under hela hösten har jackan varit VÄLDIGT tajt. Jag kunde stänga den, men den satt tajt runt magen och det var inte många millimeter kvar tills jag faktiskt inte kunde knäppa den. IGÅR satt den inte lika tajt! Det gick lätta att knäppa jackan och jag hade mycket plats kvar, trots att jag hade en tjock hoodie under. Såna saker känns fantastiskt.
 
Den här veckan har blivit lite sisådär med kolhydraterna och det känns i magen. Kroppen säger ifrån när jag får i mig fel saker och det är ju positivt.
 
Idag står det tvätt på schemat och även träning, det blir nog en promenad igen.
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: