vagentilldromhuset

2013-04-28
13:47:05

trötter
Hej!
 
Vet inte hur det är för er andra pollenallergiker, men jag har börjat känna av skiten nu! Jag har ätit medicin i ett par veckor och tröttheten är enorm. Om jag skulle lägga mig i soffan nu så skulle det inte ta många minuter innan jag somnade, blä för denna skit!
 
Veckan som gått: Vi har varit kort om folk på jobbet och det tär ju en del på oss som är kvar. Det blir en stor arbetsbelastning som vi andra får göra. Och det är inte så att jag inte förstår varför hen är hemma, utan det har jag, all förståelse och jag skulle gjort precis likadant. Men jag gnäller lite för att jag har inte fått ut nån planering och såna saker som är så viktigt. Men men hoppas att vi snart är fulltaliga igen.
 
Fredagen spenderade jag genom att fira min kusin Petra som fyllde hela 40 år!! Men vilken 40-åring sen, hon har tre barn och ett barnbarn och ett på väg =) Stålmormor!! ;) Hon bjöd på ett mycket trevligt kalas och god mat, mums!
 
Lördagen började med ett träningspass på gymmet och kl 10 åkte vi till IKEA med resten av familjen. Mamma och pappa köpte kök! Vi var väl hemma efter kl 16 tror jag. Det var oxå väldigt trevligt men när jag kom hem var jag galet trött. Men fick lite ny energi på kvällen tack och lov =)
 
Idag har jag varit ute på en promenad på 80 minuter och sen skulle jag röja lite i trädgården, men planken var genomblöta och långa och tunga så Uffe får kapa dem med motorsåg först, jag orkade inte flytta dom!
 Så nu sitter jag här och har läst en del bloggar och bloggar själv och snart ska jag koka pasta och värma köttfärssåsen till lunchen, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!
 
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: