vagentilldromhuset

2013-04-16
10:13:49

ont...
Hej!
 
Jag har ont, men skönt ont =) Var och körde ett pass på gymmet med PT idag. Så jäkla skönt. Vågen visade +0.2 kg...inte bra, men jag har haft en skitvecka med maten. Trots + så visade sig att fettmassan hade minskat med ett kilo och fettprocenten med 1.1 och dessutom hade muskelmassan ökat så jag blev inte så ledsen ändå.
 
Idag stod jag för första gången i mitt liv i plankposition på FÖTTER!!!!!!! Har f**n aldrig hänt förut, dessutom gick jag därifrån upp på händer och sedan ner på armbågarna igen. Ännu en tröskel övervunnen och det kändes så sjukt bra!!
 
Jag känner att jag har blivitr rejält mycket starkare och både fysiskt och psykiskt, vilket är en fantastisk känsla!!
 
 
Kram
 
 
 

Kommentar:
#1: Anna

Fan va duktig du är Linda! All cred till dej!!!

Svar: Tack tack!
Linda None

2013-04-21 @ 22:11:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: