vagentilldromhuset

2013-04-09
08:26:19

jag är sämst
Hej!
 
Jag är verkligen sämst på det här med att blogga just nu!! Jag ber om ursäkt! Kul att se att ni inte har gett upp, ni kollar fortfarande in här med jämna mellanrum!
 
Vad har hänt sen sist? Jag har inga bilder att visa =( Men, jag har varit magsjuk, wihoo, not! Jag har fortsatt med träning och kost. När jag var hos min Pt för en vecka sedan fick jag besked att jag har gått ner 14.3 kg och minskat 28 cm runt midjan, helt galet!! Jag måste ta nån bild när jag håller ut måttbandet, det är så galet att jag har varit så stor. Och har fortfarande massor att ta av, men att se det så konkret var sjukt!
 
Vi premiärgrillade i helgen som var. Mamma och pappa var här, mycket trevligt!
 
Känns inte som att det händer så mycket spännande, men jag ska verkligen försöka bli bättre på att vara här.
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: