vagentilldromhuset

2012-09-11
09:56:09

tisdag 11/9
Hej!
 
Den 11 september, ett tråkigt datum för många människor i världen =(
 
Men idag börjar jag halv tolv och ska stänga! Men det brukar gå rätt bra =) Jag började dagen med en tur till dietisten. Hon hade glömt mig och jag kom in 20 minuter för sent. Men besöket gick bra, det var skönt att jag fick lite hjälp med att strukturera upp mina måltider. Det är ju sååå svårt när man jobbar i skolan och äter lunch 10.45. Ja, ni ser rätt kvart i elva äter vi lunch! Helt galet tidigt, så jag har inte vetat hur jag ska göra med måltiderna på förmiddagarna, men det har vi löst med frukt så det känns bra. Nu ska jag göra ett måltidsschema där jag lätt kan se när jag ska äta!!
 
När jag kommer hem idag så måste jag dammsuga lite, kommer lite folk imorgon =) Kul om dom inte blir attakerade av en massa dammråttor.
 
Nu ska jag ta tag i att plocka i och ur diskmaskinen!
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: