vagentilldromhuset

2012-09-02
09:41:44

Söndag
Hej!
 
Vart tog helgen vägen? Det är redan söndag, ahhh! Idag måste jag iaf städa och tvätta! Inte så roligt, men nästa vecka har jag två kvällsmöten på jobbet och det är ju alltid skönt att komma hem till ett städat hem. Under sjukdomstiden har det ju inte blivit nån städning (jag som städar). Min make är ju den finaste på alla sätt och vis, men han har väldigt svårt att se när det behöver städas (trots att det ligger saker överallt) hahaha =)
 
Igår var det 20-årskalas för Mikaela! Vi fick jättegod mat och jättegott fika. Så var det ju såklart trevligt sällskap =) Snart är det även dags för 50-årskalas på samma ställe, nice!!
 
Jag ska visa vad jag shoppade i fredags:
 
Mina träningsbyxor av märket soc. Jättesköna är dom verkligen, skulle nog kunna köpa ett par till =)
 
Jeansen som  jag köpte gick inte att föra över till bloggen =( Men de är grå!
 
Mina Adidas-påsar =) Träning och till skolan! 49 kr kostade dom på Stadium =)
 
Ska ta lite kort på altanen idag så ni får se =)
 
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Anna

Jätte snygga byxor!!

2012-09-03 @ 22:49:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: