vagentilldromhuset

2012-09-16
10:27:00

Söndag går i röjet tecken
Hej på er!
 
Det är söndag och igår hade vi underbart sällskap av Anna och Susanne. Vid tolv-tiden (på dagen) gick Sussa och jag ut och plockade svamp, hittade inte så mycket tyvärr, men får gå ut och några veckor igen och kolla. Efter det var det dags att umås, äta mat och spela kort. Vi åt trerätters. Anna och Susanne hade fixat förrätt - toast skagen, mums! Till huvudrätt åt vi tacolasagne, mums och till efterrätt blev det vit choklad och vaniljpannacotta med limetäcke. Sen var det många timmars kortspel, vi spelade stjärna och plump.
 
Stort tack till er för en härlig lördag!!!
 
Idag ska jag nog tvätta och sen blir det lite röjning efter gårdagen. Uffe är ute och bygger på taket vid dörren. Skulle nog behöva ta mig ut i skogen och plocka lite mer blåbär. Det fanns väldigt många fina, stora, söta och goda blåbär så då vill jag nog plocka ett gäng så jag kan ha i frysen.
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: