vagentilldromhuset

2012-09-01
10:11:14

Lördag = kalas
Hejsan hej!
 
God förmiddag till er som varit vakna ett tag och godmorgon till er som nyss vaknat =) Jag sov faktiskt till nio idag, skönt. Jag ville bara komma hit och säga hej.
 
Igår jobbade jag till 17 och sen åkte vi till stan och jag köpte ett par jeans och ett par långa träningsbyxor, behövs nu när man går ute. jag köpte även två stycken adidas väskor/påsar en rosa och en svart. Ska ha den ena till jobbet och den andra till träningen. Ska fota allt så ni får se. Vi köpte även virke!
 
Ska fixa en sista sak till Mikaela som har fyllt 20 år och som vi ska fira idag. Då ska jag även passa på att hämta ut paketet från oriflame som kom i går.
 
Annars bjuder nog helgen på städning =)
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: