vagentilldromhuset

2012-09-09
15:14:07

9/9- 2012
Hellö!
 
Varför är helgerna så otroligt korta? Känns ännu tråkigare eftersom inte Uffe och jag fått någon egentid i veckan och igår var han på mässan hela dagen! Jag tvättar som vanligt och han är just nu ute och klipper gräset, men vi skulle ha lite mystid ikväll och kolla på film. The Hungergames! Hoppas att den är bra.
 
Ledsen att ni inte fått nån uppdatering, men veckan som har varit har varit helt galen. APT och föräldramöten + stängning så kvällarna har blivit sena. Och imorgon börjar en ny vecka får se hur den blir.
 
I ferdags gick syrran och jag milen igen (i skogen) och vi hittade ut och kom hem, wihoo =) Så nu går vi inte vilse på den sträckan igen iaf. Tack och lov!
 
Jag har lovat lite fler altanbilder så håll till godo:
 

Räcke på plats
 
 

Vilken skillnad det är på panelen, helt galet!
 
 

Det lilla utskjutet är vår lilla grillbalkong. Grillen ska stå där =)
 
 

Trappan!
 
 

Mer av räcket.
 
 

Avslutar med en bild på Uffe som posar vid sågen ;)
 
Kram på er
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: