vagentilldromhuset

2012-09-18
08:24:12

18 september 2012
Idag för 32 år sedan föddes min kusin Adde så då vill jag såklart säga:
 
Stort grattis på dina dag!!! Ha en underbar dag!
 
Igår åkte Uffe och jag in till stan en sväng, vid 17.40 var vi utanför Kneippbaden bil. Ja, vi tänkte bara kolla vad de hade inne. Vi hittade två jättefina BMW 320. Vi var mest intresserade om det fanns möjligheter att byta in våran trots lånet och det skulle inte vara några problem. Trodde nästan ett tag att vi faktiskt skulle komma ut med en ny bil, men vi höll oss ;) Nu ska vi kolla runt lite och ut och provköra lite. Härligt! Vi behöver verkligen byta till en diesel eftersom jag pendlar. Nu får jag i stort sett tanka varje vecka, men med en diesel (på de vi kollat) skulle det räcka med att tanka ungefär var tredje vecka, hur skönt skulle inte det vara!!! =) Men vi får se hur det går!
 
Den här veckan på jobbet är helt galet jobbig, Vi har en massa bortfall på personal och det blir kämpigt för oss som är kvar. Men jag hoppas att det ska kännas bättre nästa vecka!
 
Nu ska jag fixa en del av min planering som jag inte fick ut igår.
 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer:
#1: Josefin

Men skatten är ju sjukt dyr istället! =/

Svar: Haha, näe tror Uffe sa att den låg på 1100 kr!! Den är miljöklassad och nyare modell. På de äldre modellerna är skatten svindyr, men vi har nästan 3500 kr på den vi har nu, så vi ser det som ett bättre alternativ. =)
Linda None

2012-09-19 @ 18:50:55
#2: Josefin

Jaha jasså men herregud då är det ju inget att tänka på ens =D

2012-09-21 @ 18:36:13
#3: Linda

Näe, eller hur! Bara att slå till =)

2012-09-21 @ 20:37:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: