vagentilldromhuset

2012-10-14
10:11:48

Söndag 14/10
Hejsan på er!
 
Idag säger jag GRATTIS till min svägerska som fyller år idag. Hipp hipp Hurra hurra hurra hurra för Gun!!
Hon bor i Florida så vi komemr nog inte att fira tillsammans med henne, men vi firar henne här hemma =)
 
Igår var vi ju hos min svåger och firade hans 50 årsdag. Det var väldigt trevligt (som vanligt). God fika och god mat och trevligt sällskap. Hoppas att det blir snart igen =) Jag fick en försenad födelsedagspresent av min fina svärmor igår. Ett presentkort på bokhandeln =) Det tycker jag är bra, måste dra ner i veckan och kolla vad jag ska köpa =)
 
Idag har jag börjat med att tvätta lite, ska plocka lite på nedervåningen och så måste jag göra beställningen till tårtorna och så ska jag även göra en beställning till Oriflame. Nu ringde syrran och ska komma ut en sväng så bäst att jag sätter igång.
Innan dess ska ni får lite bilder på altantaket
 
 
 
 
 
Så ser det ut hörrni =) Bara överliggare kvar =)
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: