vagentilldromhuset

2012-10-07
09:48:23

sjuka söndag
Hej!
 
Hur mår ni?? Kul att se att ni är här och tittar in fast jag har väldigt glest med nya inlägg =)
 
Jag har blivit sjuk IGEN, så otroligt tråkigt. Hoppas att det inte tar så långt tid att ta sig tillbaka. Hur har veckan och helgen varit? Jo, veckan har bjudit på jobb och så lite mer jobb. Uffe har varit i Norge på jobb och jag saknade honom massor. Brukar alltid kunna sova så bra när han inte är hemma, men inte denna gång. Låg nog vaken hela nätterna med några enstaka korta sovstunder, sjukt trött var jag i fredags! Appråpå (stavning) fredag så var vi bjudna till min kusin Adde och hans familj Soffe och Hugo. Vi blev bjudna på mat och trevligt sällskap, myyysigt! Tyvärr kollade vi lite på Hockeyn oxå, fyyyyy! Leksand - Djurgården. Leksand vann =( tyvärr. Jämnt var det och mina killar borde ha vunnit!! Men stort tack till er för en trevlig kväll, borde vi göra snart igen!
 
Lördagen började med att jag kände mig jätteförkyld =( Täppt i näsan och ont i halsen, blä! Men jag trostade förkylningen och tog med mig Uffe och åkte och handlade. Nya skor till vintern och lite mat kom med hem. Sen åkte vi hem och jag stupade i soffan, fröööös och uffe tyckte att jag kändes varm. Jag vågade inte kolla om jag hade feber. Uffe åkte till Finspång och tvättade bilen, medan jag jobbplanerade lite sen blev det film och myys på kvällen.
 
Idag söndag, mår jag fortfarande sisådär och morgonen spenderas i soffan skrivandes till er. Kusin Petra har inredningsparty och jag skulle vilja gå, men jag avvaktar lite till och hoppas på att jag känner mig lite bättre så jag kan åka!
 
Jag har inga nya bilder eller jag har inte laddat in dem på datorn så ni ska få bilder på altanen snart. Taket är ju uppe =)
 
Ha en skön söndag! Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: