vagentilldromhuset

2012-10-28
08:09:45

ojojoj...
det var visst ett tag sedan.
 
Men roligt att ni hänger i och ändå tittar in här. Det har verkligen varit helt galet mycket den senaste veckorna, mycket på jobbet och många sena kvällar.
 
Jag vet inte hur eller vad jag ska skriva om riktigt =)  Men jag börjar med att min "syster"-dotter föddes i torsdags den 25/10 kl 11.16. Svea ska hon heta och är så bedårande vacker. Vi fick äran att träffa den nya familjen på BB och hon är ju sååå fin.
 
Ett stort grattis till er nya familj! Kram på er allihopa!
 
Nu har jag även tre tårtor på beställning. En Hello Kitty och en Dora tårta till Felicia som fyller 3 år nästa vecka och en Arsenal tårta till veckan efter. Jag ska börja med dekorationerna idag.
 
Förra helgen var vi tjejer på Ladies Night i Linköping! Nice, vi hade så jäkla roligt!! Vi drack vin och dansade en hel massa =)
 
I lördags (igår) var Nisse, Johanna och Teodor här, alltid lika roligt och det måste bli lite mer sånt! Johanna och jag ska åka på Dirty Dancing musikalen i december, så himla roligt ska det bli!!
 
Idag ska Losan och jag in till stan och handla present till Uffe som fyller år på tisdag.
Nu ska jag ta det lite lugnt framför tv´n!!
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: