vagentilldromhuset

2012-10-13
10:02:28

lördag=50-årskalas
Hejsan på er!
 
Förra fredagen (inte igår) blev jag sjuk och har varit det sen dess. Förkylningen vägrar släppa taget =( Så det blir vila nu i helgen så jag kan köra spinning på måndag.
 
Igår spenderades kvällen hos Hanna W och där var hennes systrar Helena och Emelie, så var även jag och syrran där. Och ja, Johnny var ju hemma och lilla söta Agnes och lilla söta Nilo var ju med oxå såklart. Vi gjorde hemmagjord pizza och åt syrrans goda cheesecake till efterrätt. Det var så himla roligt, vi skrattade en massa och pratade om hemorojder, förstoppning, bajs och fulhet =) (INTERNT) Sjukt roligt hade vi iaf. Skönt att få fylla på energi med brudarna. Så stort TACK till er ♥
 
Idag ska vi till Uffes yngsta storebror, han fyllde 50 i tisdags och idag ska han firas =) Så snart blir det att duscha och fixa till sig lite =)
 
Imorgon ska jag BARA ta det lugnt, beställa lite grejer till tårtorna som jag har fått på beställnig. Nu har jag tre stycken tårtor i november. Jätteroligt med lite beställningar och skönt att man har lite tid på sig. Men tiden går fort så därför måste jag börja kolla material och grejer till tårtorna.
 
Nästa vecka måste jag även baka lite till vår frita-kväll vecka 43. Vet inte vad jag ska baka än, men nått ska jag väl kunna hitta på =) Får planera det imorgon oxå.
 
Ha en fin helg nu alla!
 
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: