vagentilldromhuset

2012-10-03
06:20:40

Länge sen!
Hejsan på er!
 
Det var ett tag sedan nu. Jag kan säga att det varit fullt upp sen sist. Eller fullt upp och fullt upp, men jag har i stort sett jobbat. Det känns som jag jobbar 300 % ibland, men jag hoppas verkligen att det ska ge med sig vart efter när jag kommer in i allt. Vi har fått en ny kollega på jobbet och då ska man styra med rutiner för henne fast man knappt vet vilka rutiner vi har. Baaah...
 
I helgen som var, var vi hos syster med familj och åt tre-rätters, hon som säger att hon inte kan laga mat. Den myten kan vi ju kassera på en gång, klart hon kan laga mat. Så himla gott var det, så jag hoppas på att det blir många fler gånger =)
 
Bilen går bra! Underbart att inte behöva tanka så ofta =) Jag har kört ca femtio mil och den är inte nere på halv tank än, helt ok!!
 
Studiedag på jobbet idag så det blir lite Linedance för barnen, spännande, har ju inte dansat på flera år!
 
Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: eva

önskar dig en toppen dag=)
stor kram till dig.
EVA

2012-10-03 @ 08:02:34
#2: Losan

Jag är förvånad själv haha

2012-10-06 @ 13:07:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: