vagentilldromhuset

2012-11-11
16:56:42

Ullared
Hejsan på er!
 
Igår var det dags för ullared. Började ju bra ;) Pappa ringde på fredagen och undrade om han skulle ringa och kolla så jag verkligen vaknade på lördagmorgonen/natten. Inga problem svarade jag så du behöver inte ringa. Ställde klockan på 02.30 och kl 03.14 ringde pappa och undrade vart jag var. KLOCK-HELVETET ringde inte!! Satt i sängen kl 03.15 och kl 03.35 var jag på hans parkering, bra jobbat av mig!! Menmen vi kom iväg och resan ner gick bra och vi handlade på. Ingen kö in och en före i kön på väg ut. MEN de som kom när vi åkte hade det nog inte lika roligt. Det fanns inga kundvagnar och det var låååång kö in, hihihi. Vi hade tur.
 
Jag handlade en del julklappar och presenter så de kommer jag inte lägga ut bilder på, men här kommer lita annat:
 
Matset till Nilo och alla andra barn som kommer och hälsar på oss ibland =)
 
En pipmugg är bra att ha.
 
En mixerkanna till min OBH Nordica Hercules.
 
En tomte =)
 
En till tomte, men den fick jag av mamma och pappa =) Kan aldrig få för många tomtar.
 
Lite spel och grejer till jobbet.
 
En tavelvägg! Dock inte från Ullared =)
 
Ugnsform, köpte två!
 
Ett klassiskt sällskapsspel och en film, köpte även Moby Dick men den glömde jag ställa fram!
 
Deck-lights, dessa är till Adde. Uffe ville ha en storlek större, så det fick han.
 
En lång kofta, ganska dyr, 199 kr.
 
En svart enkel trekvartsärm, perfekt att ha under mina kortärmade stickade tröjor =)
 
Två mysiga filtar till hösten, myys.
 
Sen köpte jag lite annat men det har jag inga bilder på. Ska även ta bilder på badrumsskåpet så ni får se.
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentarer:
#1: Anonym

Fin fina grejer måste jag säga!

Svar: Tack
Linda None

2012-11-11 @ 19:48:18
#2: losan

Det var jag som skrev

Svar: Haha, jag misstänkte att det var du eller Anna A =)
Linda None

2012-11-11 @ 19:48:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: