vagentilldromhuset

2012-11-23
09:00:35

Sjukdom =(
Hej!
 
Precis när man varit hos en PT och blivit så jäkla pepp så blir jag sjuk! Jag var hos henne i tisdags och på onsdagen hade jag ont i halsen men valde ändå att gå och träna och så blev det som det blev =( Usch, men kanske var bra att det bröt ut nu så kanske jag kan bli av med det oxå! Så ingen träning för mig i helgen men jag hoppas att det halsonda har släppt taget till på måndag då jag ska få mitt träningsprogram. Längtar! Vill så gärna komma igång ordentligt.
 
Denna helg spenderas med min fina familj, ska ta en massa bilder så ska jag visa er sen =) Så jag kommer inte blogga nått i helgen utan bara spendera all min tid med mina kära!! Hoppas att ni får en underbar helg.
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: