vagentilldromhuset

2012-11-04
20:43:50

Shopping
Hej igen =)
 
Först tackar jag för de fina kommentarerna på tårtorna, Jag behöver mer träning så kan jag bli bättre =)
 
Efter att Arsenal-tårtan hämtats av Stefans fru Elisabeth så tvingade jag med Uffe till IKEA. Jag hittade nämligen ett badrumsskåp som jag ville ha. Uffe var tveksam till att åka, men han följde med. Tror han ångrade sig snabbt när han såg parkeringen... den var FULL med bilar och det var så mycket folk på IKEA. Men eftersom vi visste vad vi skulle ha så staplade och armbågade vi oss fram til badrumsavdelningen och sen till kassorna för att betala och sen hämta skåpet. Fort gick det och sen åkte vi hem. Uffe ska montera upp det på väggen på lördag när jag åker på mer shopping i Ullared med mamma och pappa. Nu fick jag oxå höra att min faster (pappas tvillingsyster) Christina och hennes man Holger ska med ner. Men de åker egen bil för vi kommer inte få plats med alla grejer om vi åker i en bil ;)
 
När skåpet är uppe ska jag ta kort på det och sen får ni även se vad jag hittade i Ullared =)
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentar:
#1: eva

kul att ni fick med mamma med=)
hälsa till dom så mycket.
ja hon kan handla med,
kram

Svar: Tycker att du ska följa med oxå =) Kram
Linda None

2012-11-05 @ 18:09:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: