vagentilldromhuset

2012-11-06
08:43:12

När man inte får träna...
God morgon!
 
Inte får träna är väl lite fel uttryckt, får får jag väl, men jag har bestämt att inte köra någon fysisk aktivitet denna vecka för att jag ska låta kroppen vila och återhämta sig efter denna sega och konstiga förkylning. Men när man väl har bestämt detta är det ju galet hur mycket man bara VILL ge sig ut på promenader eller köra spinning eller åka ner till gymmet och köra skiten ur musklerna. Varför är det så??? På måndag ska jag sätta igång igen och då blir det spinning, så skönt.
 
Nu har veckan börjat efter höstlovet. På torsdag ska jag på medarbetarsamtal och vi får se vad rektorn har att säga. Jag har ju lite förhoppningar om lärartjänst, men vi får se om hon har tänkt mig på den tjänsten, kan ju alltid hoppas =)
 
Imorgon ska jag ha ett inredningsparty hemma hos mig. Skulle ju ha något att bjuda på, men eftersom helgerna går åt till att göra en massa andra saker nu så hamnar bakandet lite i bakgrunden. Jag har ju iofs bakat, men det har ju inte varit till mig =).
 
Skulle vilja baka en kolabrownie, men jag kommer inte att hinna det =( Så det får bli en annan gång.
 
 
 
 
Avsluat med en bild på min underbara systerson. Så här blir man när man äter barnmat ;) <3
 
Kram på er
 
 
 

Kommentar:
#1: Losan

Träna hårt nästa vecka!
Älskar bilden hahaha

Svar: Det ska jag göra =) Så himla härlig bild på honom =)
Linda None

2012-11-06 @ 21:20:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: