vagentilldromhuset

2012-11-17
10:19:12

Lördag=tre dagar kvar till pt
Hejsan!
 

Godmorgon/godförmiddag! Idag blev det ingen långspinning =( Men jag åker ner till F och fixar en nässpray med kortison i så får vi se om slemhinnorna i näsan mår lite bättre än av all den andra nässprayen jag har gått på så länge. Var tvungen att ringa familjen B och se om jag fick komma dit idag och det fick jag om jag inte blev sämre såklart. Men jag ska väl inte gosa så mycket med den fina lilla tjejan får ta det lite lugnt med det.

 

Imorgon är det bio med syster som gäller! =) Gillas massor! Uffe drar ju på Hockey i El Stockholmo med Adde. Hoppas att Djurgården vinner =)

 

Nu ska jag duscha, fixa nässpray och göra cheesecake med oreobotten, muuums!

 

Kram på er

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: