vagentilldromhuset

2012-11-13
06:58:02

gräsänka
Godmorgon!
 
Hoppas att ni som är vakna haft en bra morgon så här långt. Igår åkte Uffe till Norge (han kommer hem idag). De senaste gångerna han har varit iväg har jag haft så svårt att sova =( Men igår var jag så trött så det var inga problem alls =) Kanske berodde på att jag varit iväg och kört lite spinning efter jobbet. Min kära kusin Eva är sugen på att köra två-timmars spinning, men vi vet inte när det börjar så vi ska kolla upp det! Nån sa att det börjar redan på lördag, ahhh! Jobbigt värre, men det kan ju bara bli bättre eller hur? ;)
 
Idag ska jag till kuratorn! Jag är helt säker på att hon kommer att vilja prata om barn pga att vi fått en liten söt tjeja som tillskott i familjen/släkten. Jag kommer även prata vikt! Jag har gått och grubblat kring viktfrågan länge så nu måste jag ta upp den.
 
Sen är det jobb som gäller och efter det ska jag åka till Aktiv och boka in en tid med en PT. Jag har gått på samma program lääänge och känner att jag tappat sugen lite, vill ha nya övningar och en en del pushning.
 
Hoppas att ni får en underbar dag!
 
 
Kram på er
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: