vagentilldromhuset

2012-11-27
10:11:51

En helg i Göteborg
Hejsan!

Vi var iväg hela helgen med familjen i Göteborg! Älskar den staden, så fin!! Vi bodde på Gothia Towers och passade även på att besöka julmarknaden på Liseberg. Det var väldigt mycket folk, men roligt ändå =)
Tänkte visa lite bilder på hur det såg ut!
 
Hotellrummet
 
Väldigt fräsha rum och underbart sköna sängar!! Jag sov väldigt gott =)
 
Underbart fina ljusarrangemanget i lobbyn, sån vill jag ha hemma
 
Ett besök på Hard Rock hanns med, inte den ultimata maten för mig, men så är det ibland och huvudsaken att jag snabbt hittar tillbaka till det jag ska äta! Och det har jag gjort, direkt när jag kom hem!
 
Pariserhjulet!
 
Såå fina ljussättningar, jag älskar den här tiden på året när det närmar sig jul
 
Vårat hotell
 
juleljus överallt!
 
VI VANN!!!!! =)
 
 
Allt för denna gång!
 
Kram på er
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Losan

Världens mysigaste helg!!!

Svar: Verkligen =)
Linda None

2012-11-28 @ 08:18:56
#2: eva

ser ut och ha varit en mycket lyckad helg=)
så mycket chocklad då=)
kram

Svar: Jag vet inget bra =/
Linda None

2012-12-01 @ 19:36:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: