vagentilldromhuset

2012-05-08
12:49:54

Väntar på samtal

Hejsan!

Jag sitter och väntar på samtal från vårdcentralen... dom ska ringa om en kvart! Jag måste verkligen förnya min pollenallergi-recept. Försökte göra det på nätet igår, men då ska man vänta TRE dagar på en bekräftelse. Ehh det går INTE!!! Jag måste haa medicin NUUU!!!


Jag skulle behöva stryka två uppsättningar med sängkläder , måste nog göra det idag. Min lista på att-göra-saker är hur lång som helst känns det som =) Men om jag börjar beta av listan så känns det säkert bättre, så idag börjar jag =D

Så här ser listan ut just nu:

vårdcentralen

stryka

muffins-dekorationer -  påbörjad

frosting

marshmallowfluff

betala tupperware

fixa dopkortet till Hugo

fixa fram två dikter/verser för barn

göra en lista på engelska ord till engelska lekionen i morgon =/

putsa fönster

städa

tvätta

vattna

skicka iväg ansökan om examenbevis


Det är det jag kommer på nu =) Men jag börjar idag så ska det nog reda ut sig, eller vad tror ni??? =) Listor är det bästa som finns!

så det är väl bara att sätta igång

Kram på er






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: